عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 45439
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...دلم برايت تنگ مي شود

 

تو  

 

همیشه در یاد منی

 

آسمان به آسمان

 

کوچه به کوچه

 

رویا به رویا

هر جایی که مینگرم با منی، اما باز هم

دلم برایت تنگ می شود....

 

 



نظرات شما عزیزان:

رسی
ساعت13:01---12 دی 1391
لینکیدمت

فرشاد
ساعت11:02---5 مهر 1391
پيامک زد شبي ليلي به مجنون

که هر وقت آمدي از خانه بيرون

بياور مدرک تحصيلي ات را

گواهي نامه ي پي اچ دي ات را

پدر بايد ببيند دکترايت

زمانه بد شده جانم فدايت

دعا کن ...

دعا کن مدرکت جعلي نباشد

زدانشگاه هاوايي نباشد

وگرنه واي بر احوالت اي مرد

که بابايم بگيرد حالت اي مرد

چو مجنون اين پيامک خواند وارفت

به سوي دشت و صحرا کله پا رفت

اس ام اس زد ز آنجا سوي ليلي

که مي خواهم تورا قد تريلي

دلم در دام عشقت بي قرار است

وليکن مدرکم بي اعتبار است

چه سنگين است بار اين جدايي

امان از دست اين مدرک گراييپاسخ:واقعا مردم از خنده


مجتبی
ساعت17:04---26 شهريور 1391
ساده هستم

ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …
پاسخ:واي چه تعريف ميكنه ازخودش


مهری
ساعت10:40---26 شهريور 1391
سلام نفس جان
پاسخ:سلام عزيزم


رضا
ساعت10:20---16 شهريور 1391
گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم

گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم

گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند

گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم

پاسخ:واقعا


ارمین
ساعت16:30---15 شهريور 1391
همه ی بغض های من......



تقدیم غرورت باد......



که ردپاهایش.......



اخرین یادگار روی قلبم شد.................
پاسخ:ممنون ولي واي چه غمناك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 1 / 6 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com